کاربردی ترین روش های افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

امروزه بستر مجازی و دنیای اینترنتی بیشتر از هر زمانی دارای مخاطب می‌باشد و شما برای پیشرفت در این زمینه و دستیابی به اهداف خود باید علاوه بر طراحی و سفارش ساخت سایت رسمی و مناسب نکات پیرامون افزایش مخاطب در این فضا را نیز مد نظر بگیرید.

افزایش تعداد کاربر باعث دستیابی به موفقیت های بیشتر در دنیای اینترنت می‌شود، یکی از روش های افزایش تعداد مخاطبین در فضای مجازی وب سایت های داخلی و خارجی افزایش ترافیک سایت می‌باشد، چون در سایه افزایش ترافیک سایت شما می‌توانید بیشترین میزان از مخاطب را در طول یک شبانه روز داشته باشید و همچنین به کمک روش های جدید و کاربردی می‌توان ترافیک سایت را بیشتر از هر زمانی افزایش داد و همچنین از ویژگی های کاربردی آن استفاده کرد، افزایش ترافیک سایت رویای رسیدن به اهداف بزرگ از طریق دنیای اینترنت را برای شما هموار و آسان می‌کند.

 

افزایش ترافیک سایت چیست؟

یکی از سوالات مهمی که پس از آشنایی با واژه ترافیک سایت در ذهن مخاطبان ایجاد می‌شود، این سوال اساسی می‌باشد، در واقع ترافیک سایت از نظر معانی و مفهوم های مختلف در دنیای امروزی قابل بررسی می‌باشد، اما به طور کلی و به زبان ساده تر ترافیک سایت به دو صورت هدفمند و غیرهدفمند صورت می‌گیرد و مخاطب بر اساس نیاز و خواسته خود می‌تواند از هر یک از روش ها، بهره مند شود.

ترافیک سایت علاوه بر افزایش میزان بازدید روزانه می‌تواند با توجه به محتوای سایت شما را به درستی به مخاطبان از طریق ابزارهای گوناگون موجود در سایت معرفی کند. همچنین در وب سایت های فروشگاهی و شرکتی این روش ضامن فروش بیشتر می‌باشد و در وب سایت های معرفی خدمات می‌تواند باعث ایجاد نقش پررنگ شما در ذهن افراد شود.

 

افزایش ترافیک سایت به صورت هدفمند

در این نوع از ترافیک سایت دارنده وب سایت با توجه به اهداف قبلی که در نظر گرفته است، بر اساس روش های مختلف و تضمینی اقدام به افزایش ترافیک وب سایت خود می‌کند، به عنوان مثال بنرهای تبلیغاتی گامی موثر در افزایش ترافیک سایت به شمار می‌آیند و تعداد بازدید روزانه موفق را می‌تواند بیش از چندین برابر کند، افزایش ترافیک سایت به صورت هدفمند حتی می‌تواند باعث قرارگیری وب سایت شما در صفحات اول گوگل شود و به راحتی با حفظ موقعیت خود می‌توانید در بستر اینترنت اعتماد افراد را جلب کنید.

 

افزایش ترافیک سایت چیست

 

افزایش ترافیک سایت به صورت غیرهدفمند

در این روش در واقع مخاطب فعالیت خاصی را برای افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت انجام نمی‌دهد، اما آمار بازدید کنندگان از طریق سایر روش های صورت گرفته افزایش می‌یابد، به عنوان مثال این نوع از کاربران خاموش هنگام جستجو یک عنوان و یا یک کالا به صورت تصادفی وارد سایت شما می‌شوند، همچنین روش های مختلفی نیز وجود دارند، که از طریق آن ها می‌توان افزایش ترافیک سایت راحتی به صورت غیرهدفمند نیز کنترل کرد.

 

حتما بخوانید: ROI چیست؟

 

روش های افزایش ترافیک سایت

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، در حال حاضر راهکارها و شیوه های مختلفی وجود دارد، که شما به صورت پنهان و یا مستقیم می‌توانید ترافیک سایت خود را چند برابری کنید، این روش ها در تمامی وب سایت های داخلی قابل اجرا می‌باشد و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما برای نتیجه گیری بهتر حتی می‌توانید از چندین روش استفاده کنید، داده های آماری اخیر ثابت کرده است، افرادی که از این روش ها استفاده می‌کنند، در مدت زمان کاملا کوتاهی می‌توانند به اهداف خود نزدیک شوند‌.

 

استفاده از شبکه های مجازی

استفاده از هر یک از ابزارهای شبکه مجازی می‌تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد و همچنین جز ابزارهای جدید و مهم شناخته شود، شما با روش های مختلف می‌توانید در شبکه های مجازی جهت افزایش ترافیک وب سایت خود تلاش کنید.

 

استفاده از بنر تبلیغاتی

شما به کمک طراحی و ایجاد یک بنر تبلیغاتی و قرار دادن آن در وب سایت هایی با بازدید بالا می‌توانید میزان ترافیک سایت خود را بیشتر از هر زمانی کنید؛ همچنین می‌توانید از یک کال تو اکشن مناسب نیز استفاده کنید.

 

استفاده از کیووردها

استفاده از کیووردها و همچنین کلمات کلیدی مناسب می‌تواند آمار بازدید روزانه وب سایت شما را به صورت کنترل شده افزایش دهد و شما نهایت بازدید را تجربه کنید.

 

افزایش ترافیک سایت به کمک اینفلوئنسرهای دنیای مجازی

شما به کمک تبلیغ از طریق اینفلوئنسرهای فضای مجازی می‌توانید شرایط بهتری را برای سایت شما ایجاد کند و همچنین به راحتی باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می‌شود، بهره گیری از این روش در جذب مخاطب واقعی همیشه بسیار موثر و مناسب شناخته می‌شود.

 

روش های افزایش ترافیک سایت

 

حتما بخوانید: موتور جستجو چیست؟

 

رعایت نکات سئو در محتواهای تولیدی

ربات های گوگل به عنوان یک ابزار برای این که وب سایت شما را در صفحات اول قرار دهند، از جهات مختلف وب سایت شما را بررسی می‌کنند، به عنوان مثال رعایت نکات سئو می‌تواند در قرارگیری وب سایت شما در صفحه اول کمک شایانی کند.

 

استفاده از تصاویر جذاب و گیرا

به طور کلی تصاویر بصری نقش پررنگ تری در ذهن دارند و باعث ایجاد جایگاه مناسبی در ذهن می‌شوند و شما می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

 

استفاده از تبلیغات

انجام تبلیغات به صورت هدفمند یکی از روش هایی است که می‌توانید ترافیک سایت تان را افزایش دهید؛ البته نیاز است که در رابطه با آن اطلاعاتی داشته باشید، جهت آشنایی با مقدمات ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق، مقاله دیگر ما را بخوانید.

 

محتوای همیشه سبز بنویسید

محتوای همیشه سبز، محتوایی است که تاریخ انقضا ندارد و قابلیت این را دارد که به صورت همیشگی آپدیت شود، این محتوا می‌تواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک زیادی کند.

 

استفاده از بک لینک

یکی دیگر از راه هایی که می‌تواند به افزایش ورودی شما کمک بسازیی کند استفاده از روش ساخت لینک رایگان یا پولی است، به این صورت که با استفاده از آنها می‌توانید رتبه سایت خود را ارتقا دهید و در نهایت ورودی هایتان افزایش پیدا می‌کند، البته این موضوع به همین سادگی نیز نخواهد بود؛ بنابراین جهت آشنایی کامل با مفهوم اینکه backlink چیست؟ می‌توانید مقاله دیگر ما را بخوانید.

 

سوالات متداول

چگونه ترافیک سایت را افزایش دهیم؟

در حال حاضر این سوال یکی از دغدغه های بزرگ هر یک از دارندگان وب سایت می‌باشد و بیش از ۹۹ درصد کاربران به دنبال دستیابی به این هدف هستند، یکی از راهکارهای افزایش ترافیک سایت دستیابی به جایگاه های نخست در صفحات گوگل با استفاده از خدمات سئو امکان پذیر می‌باشد، شما به کمک این روش بدون کوچک ترین هزینه و صرف وقت می‌توانید همیشه بیشترین میزان از مخاطب را جذب کنید، چون پس از هر گونه جستجو در گوگل در گزینه اول وب سایت شما به کاربر پیشنهاد می‌شود.

 

افزایش ترافیک وب سایت

 

روش های دیگر افزایش ترافیک چیست؟

از دیگر روش های مورد تایید کارشناسان در این حوزه می‌توان به تبلیغات پولی از طریق بنرهای مختلف یا تبلیغات گوگل ادز، ارسال ایمیل و همچنین استفاده از نرم افزارهای مختلف پیام رسان برای تبلیغ بیشتر و سئو off page می‌باشد، به کمک هر یک از این روش ها شما می‌توانید مخاطب بیشتری را جذب کنید و همچنین قطعا در سایه جذب مخاطب می‌توانید درآمد بالا را نیز تجربه کنید.

 

دلایل اهمیت افزایش ترافیک سایت

علت اصلی که اغلب کاربران به دنبال افزایش ترافیک سایت خود هستند، ویژگی های مثبتی است، که پس از افزایش ترافیک سایت کاربر اصلی می‌تواند از آن بهره مند شود، از دلایل اصلی و با اهمیت در افزایش ترافیک سایت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کسب درآمد بیشتر در سایه افزایش ترافیک سایت به صورت صعودی
  • معرفی دقیق تمامی خدمات و محصولات و اشخاص و… در اثر جذب کاربران واقعی بیشتر
  • ایجاد یک جایگاه مناسب در ذهن کاربر و همچنین حفظ جایگاه با گذشت زمان
  • افزایش اعتماد کاربران و همچنین زمینه های فروش بیشتر در وب سایت های فروشگاهی

 

حتما بخوانید: نحوه طراحی قیف فروش

 

روش های افزایش ترافیک وب سایت بدون استفاده از سئو

در حال حاضر برخلاف باورهای عمومی برای افزایش ترافیک وب سایت شما مستلزم بهره گیری و استفاده از روش های مختلف سئو نیستید، در صورت نداشتن دانش کافی در این زمینه و عدم دستیابی به مراحل مختلف سئو سایت و مطالب شما می‌توانید از سایر روش های جایگزین و موثر استفاده کنید، به عنوان مثال استفاده از کلمات کلیدی و پرتکرار توسط موتورهای جستجوگر ضامن افزایش ترافیک وب سایت تحت هر شرایطی می‌باشد.

همچنین به جای روش سئو می‌توانید از طریق روش های تصویری، ذهن مخاطب را به خود جذب کنید، چون تصاویر نیز از جایگاه ویژه ای از نظر کاربران و ربات های فضای مجازی برخوردار می‌باشد و همچنین از دیگر روش های مختلف می‌توان به بهینه سازی وب سایت به کمک روش های رایج اشاره کرد:

  • استفاده از پیامک و ایمیل های تبلیغاتی
  • برگزار کردن رویدادها یا سمینار
  • فعالیت در فروم ها (پرسش و پاسخ ها)
  • استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و…
  • استفاده از ویدئوهای خلاقانه

البته دریافت مشاوره سئو نیز، پیش از هر کاری می‌تواند به شما کمک بسزایی کند.

طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در کشور فرانسه شما به کمک افزایش ترافیک سایت خود می‌توانید به یکی از بهترین ها در هر زمینه ای تبدیل شوید و علاوه بر جذب مخاطب راه های کسب درآمد خود از طریق وب سایت را نیز می‌توانید افزایش دهید.

کسب و کار و زندگی خود را در فضای اینترنتی به کمک روش های جدید می‌توانید در سایه افزایش ترافیک سایت کنترل و حتی افزایش دهید، بهره گیری از هر یک از روش های ذکر شده در بالا می‌تواند در دستیابی به اهداف بزرگ در خصوص افزایش ترافیک سایت به شما کمک کند و همچنین رویای ۹۹.۸ درصد از دارندگان وب سایت افزایش ترافیک وب سایت تحت هر شرایطی می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *